Telefon i internet

Telefon

Podczas pobytu na morzu można korzystać z telefonu komórkowego do wykonywania połączeń, wysyłania wiadomości i transmisji danych.

Należy jednak pamiętać, że sieć komórkowa jest obsługiwana przez Telenor Maritime i że koszty odbierania i wykonywania połączeń, transmisji danych oraz wysyłania odbierania SMS-ów będą wyższe niż na lądzie.

Stena Line nie ma wpływu na koszty, którymi jest obciążany użytkownik – nie są one ustalane przez Stena Line, lecz przez operatora sieci komórkowej. Jeśli Twój telefon połączy się z siecią Telenor Maritime, otrzymasz SMS z informacją, że jesteś teraz w sieci Telenor Maritime i że opłaty za połączenia są naliczane według stawek międzynarodowych, które są znacznie wyższe. Szczegóły na ten temat możesz uzyskać u swojego operatora.

Opłaty roamingowe w krajach UE przestały obowiązywać 15 czerwca 2017 r., jednak unijne przepisy dotyczące roamingu dotyczą tylko naziemnych sieci komórkowych. Limit cenowy narzucony przez UE nie dotyczy korzystania z telefonu komórkowego na pokładzie statku za pośrednictwem połączenia satelitarnego promu, dlatego opłaty ustalone przez dostawcę sieci mogą być wysokie.

Internet

Doświadczenia na pokładzie stały się jeszcze bogatsze! Mamy przyjemność zaoferować zarówno bezpłatny, jak i płatny dostęp do Wi-Fi na statkach, za pośrednictwem nowo zmodernizowanego i niezawodnego połączenia Radiolink.

Wybierz bezpłatny dostęp, aby skorzystać z podstawowych możliwości zapewniających swobodę korzystania z poczty e-mail, przeglądania Internetu i przesyłania wiadomości. Możesz też przejść na płatną usługę, by cieszyć się transferem umożliwiającym streaming, połączenia wideo, szybsze przeglądanie i nie tylko.

Rozsiądź się wygodnie i obejrzyj ulubiony serial, weź udział w spotkaniu ze współpracownikami lub po prostu zrelaksuj się i przeglądaj strony internetowe w zaciszu naszego statku. Bez względu na Twoje potrzeby nasze nowe i ulepszone usługi Wi-Fi zwiększą komfort Twojej podróży. Zapraszamy na pokład. 

WAŻNE! Pamiętaj, aby wyłączyć roaming danych po wejściu na pokład, ponieważ opłata za roaming na morzu jest wysoka – opłaty te nie są ustalane przez Stena Line.